Insignum eSklep
 
W rodzinie produktów INSIGNUM oferujemy sklep internetowy. Moduł INSIGNUM eSklep pozwala na proste i tanie stworzenie w firmie nowego kanału sprzedaży – sprzedaży przez Internet.
 
 
 
         
 
INSIGNUM eSklep, to:
 
- Pełna współpraca z modułem obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej INSIGNUM Sprzedaż Hurtowa.
 
- Atrakcyjna strona główna w postaci konfigurowalnych paneli. Umożliwia to sprawne organizowanie akcji   promocyjnych np. wspólnie z dostawcami (dodatkowe wpływy z reklamy).
 
- Prosta, czytelna nawigacja dla Klientów.
 
- Ustalanie kosztów dostawy – automatyczne lub „ręczne” przez operatora:
 
Automatyczne na podstawie wagi towarów, wybranego sposobu dostawy i formy płatności. Ręczne - jeżeli specyfika oferowanych towarów utrudnia automatyczne ustalenie kosztu dostawy. W tym przypadku Klient mailowo dostaje informację o ustalonym koszcie dostawy z prośbą o akceptacje.
 
Dzięki pełnej współpracy z INSIGNUM Sprzedaż Hurtowa zarówno wdrożenie eSklepu jak i późniejsze zarządzanie jest dużo sprawniejsze niż w przypadku sklepów internetowych nie współpracujących z systemem ERP.
 
Towary w eSklepie „ściągane” są  z modułu Sprzedaż Hurtowa. Większość parametrów jest więc gotowa. W praktyce wystarczy uzupełnić zdjęcie i towar może trafić do oferty sklepu internetowego. Uruchomiona jest również funkcjonalność która pozwala na automatyczną aktualizację opisów i zdjęć z centrali, jeśli dla wystawianego towaru są dostępne.
 
Ceny towarów zarządzane są z poziomu Insignum Sprzedaż Hurtowa, przy czym eSklep może wykorzystywać któryś z cenników stosowanych w „normalnej” albo korzystać ze specjalnego cennika stworzonego w Sprzedaży Hurtowej  dla potrzeb oferty internetowej Kontrahenci dokonujący zakupów przez Internet automatycznie dodają się do bazy kontrahentów Insignum Sprzedaż Hurtowa. Dzięki temu obsługa dostaw w module Sprzedaż Hurtowa  (wystawienie WZ, faktury) może odbywać się bardzo sprawnie.
 
Możliwe jest także uruchomiemie moduł cross-sellingu pozwalający na proponowanie klientom towarów powiązanych z ich aktualnym koszykiem.
 
Dodatkowo moduł eSklep oferuje odrębną witrynę dedykowaną dla współpracy z podhurtownikami. Podhurtownicy mogą z jej pomocą wygodnie składać zamówienia na towary, sprawdzać listę niezapłaconych faktur. W ramach przyznanego konta mogą tworzyć własnych użytkowników witryny z różnymi uprawnieniami (do składania, zatwierdzania, wysyłania zamówień, do przyglądania listy faktur niezapłaconych).
 

eSklep umożliwia również współpracę z najpopularniejszym Polskim serwisem aukcyjnym Allegro w zakresie wystawiania towarów wprost z eSklepu na aukcję. Przenoszone są zdjęcia, opis, cena, można zdefiniować pola uzupełniane domyślnie (jak np. lokalizacja, kod pocztowy), czas trwania aukcji. Pozwala to na błyskawiczne wystawienie towaru na sprzedaż i późniejsze sprawdzenie statusu aukcji lub jej zakończenie.

 


 

 

            Sprawdź także:                                             Pobierz ulotkę:                                           

                                      

 

 

 

 


Zachęcamy do spotkania z naszym konsultantem, który przybliży korzyści jakie mogą Państwo odnieść z wdrożenia systemu. Indywidualne spotkanie pozwoli na poznanie Państwa potrzeb i prezentację systemu.

Prosimy o kontakt pod numerem telefonu  (41) 367 89 55, (41) 367 89 30, (41) 367 85 28 lub e-mail: insignum@infover.pl