Insignum Sprzedaż Detaliczna
 
INSIGNUM Sprzedaż Detaliczna jest dedykowanym systemem do obsługi punktów sprzedaży detalicznej. To proste w obsłudze narzędzie umożliwiające prowadzenie sprzedaży na paragon i fakturę, nie wymagające od pracowników zaawansowanej znajomości obsługi komputera. Przyjazny i w pełni funkcjonalny program zapewnia pełną obsługę słowników (towary, kontrahenci, itp.), gospodarki magazynowej, obsługę kasy (raporty kasowe) oraz zbiór analiz pozwalający śledzić procesy sprzedażowe rejestrowane w systemie.
 
 
 
 
INSIGNUM Sprzedaż Detaliczna może pracować jako samodzielny program w konfiguracji jedno lub wielostanowiskowej oraz jako część systemu INSIGNUM współpracując z modułem INSIGNUM Centrala. Dodatkowy moduł INSIGNUM Sprzedaż Detaliczna POS umożliwia w pełni funkcjonalną i szybką sprzedaż na stanowisku kasowym bez kontroli stanów magazynowych w momencie sprzedaży.
 
INSIGNUM Sprzedaż Detaliczna zapewnia:

Pełną obsługę sprzedaży detalicznej wraz z:

• fakturami i fakturami do paragonów,
• zwrotami do paragonu,
• fakturami korygującymi.

Obsługę opcji dodatkowych pozwalającą na rozszerzenie sprzedaży oraz świadczenie usług, takich jak:

• sprzedaż doładowań na drukarce fiskalnej,
• płatności za rachunki BluePay
• ewidencja prasy (pełna wymiana informacji o dostawach i zwrotach prasy z systemem dystrybutora prasy),
• ewidencjonowanie i wydawanie gadżetów (tzw. Sampling),
• kompletacja („mała produkcja”),
• sprzedaż na Karty Stałego Klienta – program lojalnościowy (rabaty i zbieranie punktów),
• sprzedaż biletów na imprezy masowe,
• obsługę opakowań zwrotnych,
• obsługa przesyłek K-Ex,
• obsługa różnych akcji promocyjnych (nagrody za kody, promocje cenowe).

Elastyczność pozwalającą na dopasowanie działania programu do działania firmy poprzez:

• tworzenie słowników dokumentów magazynowych według własnego uznania,
• tworzenie słowników magazynów – dowolna liczba magazynów wewnętrznych i zewnętrznych,
• możliwości ewidencji zapasu w cenach zakupu lub cenach sprzedaży,
• obsługę kodów kreskowych o zmiennej ilości (kody zawierające cenę lub wagę towaru),
• możliwości kontroli uprawnień pracowników – począwszy od całkowitego odjęcia uprawnień dowolnej, osobie korzystającej z oprogramowania, a skończywszy na udostępnieniu wszystkich opcji programu dowolnemu pracownikowi,
• rozbudowanej polityce cenowej (widełki cenowe, narzutowniki, dokumenty przecen, zaokrąglanie cen).

Ergonomię i automatyzację ułatwiającą i przyspieszającą pracę w punkcie sprzedaży dzięki:

• przyjęciom na podstawie zamówień,
• importom do dokumentów z plików XML,
• automatycznym zwrotom do dostawców,
• zamówieniom automatycznym (według kalendarza, inicjowanym „ręcznie”, alertowym, importowanym z pliku XML),
• wymiana elektroniczna z kontrahentami,
• parametrom sterującym zamówieniami (liczba dni zapasu towaru, zapas minimalny, zapas alertowy, dopuszczalne zmniejszenie/zwiększenie zamówienia automatycznego – możliwość ograniczenia ingerencji operatora w ilości zaproponowane do zamówienia przez system),
• generowaniu protokołów reklamacyjnych (wydruk, dodatkowe zamówienie).

Wspomaganie inwentaryzacji (kolektory, narzędzia).

 

Liczne raporty (sprzedaż, stany magazynowe itp.).

 




 

                          Moduły wspomagające:                                                        Sprawdź także:                          Pobierz ulotkę:

                                               

                                                                                                                                                                                  

 

 

 

 


Zachęcamy do spotkania z naszym konsultantem, który przybliży korzyści jakie mogą Państwo odnieść z wdrożenia systemu. Indywidualne spotkanie pozwoli na poznanie Państwa potrzeb i prezentację systemu.

Prosimy o kontakt pod numerem telefonu  (41) 367 89 55, (41) 367 89 30, (41) 367 85 28 lub e-mail: insignum@infover.pl